Компания Вашимидж
Оформление фасадов и интерьера
10 правил для макетів плакатів зовнішньої реклами

1. Структура рекламного повідомлення

Рекламне повідомлення складається з:

  • Основного повідомлення
  • Додаткового, пояснювального повідомлення
  • Контактної інформації
  • Візуальних графічних елементів
  • Фону

 

2. Інформація повинна бути лаконічною

Розмір рекламного повідомлення (основного та додаткового) потрібно розраховувати виходячи з часу необхідного для зчитування повідомлення. Наприклад:

Ціль
  Час (сек.)
Водії, пасажири 1,5
Пішохід 3
Пасажир ескалатора 5
Пішохід на зупинці 5
Пасажир громадського транспорту 15

Гарна вправа: спробуйте прочитати всі повідомлення вголос і порахувати витрачений на них час. Якщо рекомендованого часу не вистачає - потрібно відкинути всі другорядні та незначущі слова і залишити тільки одну єдину основну думку. Варто розуміти, що рекламне повідомлення складається не тільки з тексту, але й з графічних елементів, на які також потрібен час для усвідомлення.

3. Основне повідомлення повинно бути коротким

Основне повідомлення повинно зачіпати. Воно повинне бути максимально коротким (не більше 3-х, 4-х слів). Якщо основне повідомлення не привернуло увагу, то ніхто не буде читати додаткове повідомлення.

4. Візуальні елементи повинні бути чіткими, яскравими та відповідати ідеї рекламного повідомлення

Візуальних елементів не повинно бути більше двох. Якщо візуальний образ не привернув увагу людини, то вона не читатиме основне повідомлення. Якщо візуальний елемент не відповідає ідеї основного повідомлення, то людина не запам`ятає рекламне повідомлення. Такі повідомлення сприймаються як шум. У разі відсутності візуальних елементів, основне повідомлення відіграє роль візуального елемента. Тому рекомендуємо використовувати типографіку для надання яскравості основному повідомленню.

5. Контактна інформація повинна бути мінімальною

Рекламне повідомлення зовнішньої реклами носить більше інформаційний, іміджовий характер. Людині, яка бачить у рекламному повідомленні одночасно номер телефону, адресу сайта, електронну пошту, фізичну адресу навряд чи вистачить часу навіть на вибір зручного способу контакту, а тим більше на те щоб його запам`ятати чи записати. Ціль рекламного повідомлення для зовнішньої реклами в тому, щоб людина запам`ятала продукт та бренд, а не в отриманні листів чи дзвінків. Інформація з рекламного повідомлення повинна допомогти людині зробити вибір у майбутньому на користь рекламованого товару.

6. Правила вибору кольорової гами

Кольорову гаму рекламного повідомлення варто обирати виходячи з середовища, де буде розміщено рекламне повідомлення. Якщо це вулична реклама, то потрібно врахувати пору року. Рекламне повідомлення повинно бути контрастним до середовища. Візуальні графічні елементи, основне та додаткові повідомлення повинні бути контрастними до фону макета. Можливий також варіант, коли фон макета не контрастний до середовища, тоді грфічні елементи та основне повідомлення повинні бути контрасними вже не до фону, а до середовища.

7. Розміри елементів рекламного повідомлення

У разі високого клаттеру (щільного розміщення великої кількості реклами) - основне повідомлення та візуальні графічні елементи повинні займати не більше 2/3 площі макета, щоб залишити простір для відстроювання від інших рекламних повідомлень або деталей середовища. Якщо макет повністю заповнений графічними елементами та основним повідомленням, а структурні елементи перекриваються, людині важко буде локалізувати суть рекламного повідомлення так, як усі його елементи зіллються.

8. Завжди перевіряйте макет на папері

Завжди роздруковуйте макет на папері. Тільки так ви зможете побачити його недоліки. На екрані макет виглядає трохи інакше. Друкований макет дасть можливість побачити, як виглядатиме макет в реальності - досить трохи відійти від роздруківки.

9. Необхідно виконувати технічні вимоги до макета

Кожний носій має свої специфічні вимоги до макета. Папір може розтягуватись, конструкція носія може закрити деякі частини макета. Тому завжди потрібно витримувати відступи, не розміщувати важливі елементи рекламного повідомлення близько до краю макета. Важливо готувати макет в кольоровій схемі, яка рекомендована друкарнею, щоб при друці не були спотворені кольори макета.

10. Спеціальні макети

До таких макетів відносяться макети зі спільними акціями двох брендів. Наприклад реклама мобільного телефону та магазину в якому він продається. У такому випадку в макеті присутні елементи фірмового стилю двох брендів, які часто не поєднуються. Інша категорія спеціальних макетів - макети-цінники. Такі макети використовують магазини побутової техніки, гіпермаркети. Як правило на типовій підложці магазину, розміщено кілька різних товарів з цінниками, акціями, знижками. У такому макеті є декілька основних та додаткових повідомлень, велика кількість графічних елементів. Це ускладнює зчитування макета. Такі макети працюють там, де час зчитування більше 10-15 сек.

 

 

http://www.masterad.com.ua

Просмотров: 1227 | Теги: Правила, зовнішня реклама, макет плакатів
У ВАС ЗАЛИШИЛИСЬ ПИТАННЯ?
Наши спеціалісти готові надати відповіді на них. Будемо раді обговорити ваш проєкт!
ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Наш менеджер зв’яжеться з Вами протягом 1 години